28 Mayıs 2009 Perşembe




Fikrimden nefret ettim,hissimden,zikrimden

kendimden nefret ettim,senden,benden

en çok da ismimden nefret ettim 20 yıllık ismimden..

Neden böyle birşeyin peşine düştüm,ne istedim, ne düşündüm,neler olacak bilemeden nefret ettim hikayedeki herşeyden..hikayem diyemiyorum bu kısacık şeye,iyelik ekini yakıştıramıyorum bir türlü.Sahiplenmedin ki sen hikayeye bizim olsun ya da benim..öylece bir hikaye işte.. Belkide yıllar sonra sadece ben hatırlarım o şarkıyı dinlerken yine..şarkıdan da haberin yoktu di mi senin..doğru..bir an normal aşk manzaralarıyla karıştırdım durumu ama kendime geldim..şarkı diyodum ya..şarkı benim, hatta coldplayin.. o yazmış söylemiş ben sahiplendim..sen olmasan da bundan sonra ben dinlemeye devam ederim..filmleri de izlerim bir süre daha, senin haberin olmadan seni düşündüğüm filmleri..isimlerini duyar duymaz seni görür gibi olduğum iki güzel filmi..bütün herşeyi ben kurdum,ben yaptım,hayal ettim,düşündüm ve ben bitiriyorum yine..elimde filmlerim,şarkım ve daha sahiplenemediğim hikayem var..bir de bu yazı oldu artık.ilk defa bana bi şey yazdırdın ya da bunu da sen yapmadın tamamen kendi eserim..ha bir de semt kaldı geride..kocaman İstanbul'un küçücük,minicik bir semti..ama o kadar çok anıyla dolu ki..sen olmazken hayatımda o semt hep olucak..bırakamam hayallerimi,anılarımı orada yalnız başına..hikayeme sahip çıkamadım ama ona sahip çıkıcam en azından çalışıcam..bu yazı saçma sapan bir veda..hiç birşeyden haberi olmayan ya da yokmuş gibi davranan bir zat-ı muhtereme yazılan bir veda..yani sana..hiçbir zaman okuyamıcaksın bu vedayı ve dolayısıyla da veda ettiğimin bile farkına varmıcaksın..öle geçip gidicek zaman ve sen bu hikayenin kahramanı olduğunu hiç anlamayacaksın..bense seni hem hayatımda tutup hem de veda etmenin ağırlığı altında bir şekilde sana hala gülümsüyor olacağım..bitiriyorum artık..hoşçakal!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder